FREDO

Сервіси «FREDO» — розширюють можливості використання програмних продуктів.

FREDO Звіт

FREDO Звіт

«FREDO Звіт» — це сервіс для подачі електронної звітності у контролюючі органи, що інтегрується з обліковими системами «BAS»

Замовити

FREDO Звіт

Функції сервісу:

  • підписання та шифрування звітів та інших податкових документів з використанням КЕП;
  • камеральна перевірка коректності заповнення звітів за алгоритмами контролюючих органів;
  • вивантаження та друк електронної форми документів;
  • подача звітності в електронному вигляді у всі контролюючі органи (ДПС, ПФУ, Держстат, ФСС);
  • електронний документообіг: відправка первинних документів контрагентам з можливістю їх узгоджувати та редагувати;
  • запит стану реєстрації податкових накладних, дод.2 та вивантаження документів з реєстру;
  • запит актуальної інформації в розрізі операцій СЕА ПДВ.

Переваги сервісу:

  • повний комплект бланків регламентованої звітності, що оперативно оновлюється;
  • обмін даними з обліковими системами напряму, без створення додаткових файлів;
  • вбудовані камеральні перевірки контролюючих органів забезпечують коректність заповнення звітів та податкових документів;
  • цілодобова можливість подачі звітів та збереження квитанцій;
  • перенесення даних з «M.E.Doc» у «FREDO Звіт»;
  • безкоштовне використання КЕП, що були придбані раніше;
  • сервіс працює з КЕП від основних центрів сертифікації ключів України (ЦСК «Україна», «КНЕДП ІДД ДФС», ЦСК АТ «Укрзалізниця», АЦСК АО КБ «ПриватБанк», ЦСК «Ключові системи», ДП «УСС» та ін.);
  • безкоштовне користування сервісом в рамках договору ІТС ПРОФ;
  • можливість роботи з декількома підприємствами в одній програмі;
  • мережевий варіант роботи.

Сервіс «FREDO Звіт» працює з усіма основними конфігураціями «BAS»:

  • BAS ERP;
  • BAS Управління холдингом;
  • BAS Управління торгівлею;
  • BAS Бухгалтерія;
  • BAS Бухгалтерія. КОРП.

FREDO ДокМен

FREDO ДокМен

«FREDO ДокМен» — сервіс для електронного обміну документами між користувачами програм: «M.E.Doc», «FREDO ДокМен», «FlyDoc» або «Сота». Сервіс інтегрується з обліковими системами «BAS» і реалізує вивантаження електронних документів без створення додаткових файлів.

Замовити

FREDO ДокМен

З допомогою сервісу «FREDO ДокМен» можна передати всі первинні документи в електронній формі: рахунок, договір, акт, видаткова накладна, ТТН, та інші документи довільного формату, що є повноцінною заміною паперового документообігу.

Функції сервісу:

  • робота з первинними документами: створення, підписання КЕП та відправка контрагентам з можливістю затвердження, відхилення і редагування;
  • електронний документообмін з використанням електронної пошти або через платформу ПТАХ;
  • можливість пакетної обробки документів;
  • підтримка усіх основних центрів сертифікації ключів (ЦСК «Україна», «КНЕДП ІДД ДФС», ЦСК АТ «Укрзалізниця», АЦСК АО КБ «ПриватБанк», ЦСК «Ключові системи», ДП «УСС» та ін.);
  • обмін документами довільного формату (txt, xls, pdf, jpg) з накладанням КЕП;
  • обмін первинними документами з обліковою системою натисканням однієї кнопки (вивантаження вихідних даних з облікової системи і завантаження вхідних даних з сервісу в облікову систему напряму, без створення додаткових файлів).

Переваги «FREDO ДокМен»:

  • безпечний документообмін, дані захищено з використанням надійних алгоритмів шифрування КЕП;
  • можливість контролювати всі етапи обробки документа за допомогою системи сповіщень та змінюваного статусу: відправлено, доставлено, відхилено, погоджено;
  • зниження витрат на здійснення документообігу (витрати на виготовлення, відправку паперових документів, організацію архіву);
  • автоматизація бізнес-процесів за рахунок прискорення документообігу;
  • єдина інтегрована електронна система обліку на підприємстві.

Всі користувачі «BAS» можуть отримати доступ до «FREDO ДокМен». Для цього необхідно оформити підключення до сервісу та сплатити його вартість.
Підключення сервісу здійснюється за реєстраційним номером системи автоматизації бізнесу. За одним реєстраційним номером оформлюється підключення одного підприємства (основне підприємство). При наявності декількох організацій в базі, кожне додаткове підключення прив’язується до реєстраційного коду.
«FREDO ДокМен» встановлюється одночасно з «FREDO Звіт».

Наразі доступ до сервісу «FREDO ДокМен» можна оформити без діючого договору на ІТС. Достатньо мати ліцензійну програму лінійки «BAS», зареєстровану у правовласника. Також можна придбати як окремі сервіси «FREDO Звіт» та «FREDO ДокМен», так і пакет онлайн-сервісів «FREDO»

Сервіс реалізовано у:

  • BAS Бухгалтерія;
  • BAS Бухгалтерія. КОРП;
  • BAS Комплексне управління підприємством;
  • BAS ERP;
  • BAS Управління торгівлею;
  • BAS Роздрібна торгівля.

Пакетні пропозиції

Послуга

Вартість

Пакет «FREDO» (Звіт + ДокМен) для юр. особи

3 600 грн

- додаткове підключення для юр. особи —

300 грн

Пакет «FREDO» (Звіт + ДокМен) для ФОП

1 440 грн

- додаткове підключення для ФОП на ССО —

120 грн

«RDI Service»

864 грн